Marknadsundersökningar för affärsbeslut
7,5 högskolepoäng, fortsättningskurs på avancerad nivå, M7035N
Kursen behandlar marknadsinformationens roll i företag och hur marknadsundersökningar kan användas vid affärsbeslut. Hela processen från formulering av affärsproblemet till kommunikation av undersökningsresultaten studeras och övas.
För programstudenter
LTU-20225
Öppen för sen anmälan!
Marknadsundersökningar för affärsbeslut
Period 2 - 2, v. 45 2024 - v. 3 2025, schemamodul 4+5, LuleåNormalDagtid 50%Höst 2024
Kursen kan sökas som valfri kurs av programstudent vid LTU.
Obligatorisk kurs i följande program:
Anmälan till fristående kurs
LTU-20225
Öppen för sen anmälan!
Marknadsundersökningar för affärsbeslut
Period 2 - 2, v. 45 2024 - v. 3 2025, schemamodul 4+5, LuleåNormalDagtid 50%Höst 2024
Enstaka fristående platser finns. Kursen ingår i ett program.
7,5 högskolepoäng, fortsättningskurs på avancerad nivå, M7035N
Kursen behandlar marknadsinformationens roll i företag och hur marknadsundersökningar kan användas vid affärsbeslut. Hela processen från formulering av affärsproblemet till kommunikation av undersökningsresultaten studeras och övas.
För programstudenter
LTU-20225
Öppen för sen anmälan!
Marknadsundersökningar för affärsbeslut
Period 2 - 2, v. 45 2024 - v. 3 2025, schemamodul 4+5, LuleåNormalDagtid 50%Höst 2024
Kursen kan sökas som valfri kurs av programstudent vid LTU.
Obligatorisk kurs i följande program:
Anmälan till fristående kurs
LTU-20225
Öppen för sen anmälan!
Marknadsundersökningar för affärsbeslut
Period 2 - 2, v. 45 2024 - v. 3 2025, schemamodul 4+5, LuleåNormalDagtid 50%Höst 2024
Enstaka fristående platser finns. Kursen ingår i ett program.
Kontakt
Kerry Chipp
- Universitetslektor
- 0920-493863
- kerry.chipp@ltu.se
- Kerry Chipp
Uppdaterad:
Sidansvarig: Studentrekryteringen